مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 16:402021-05-18دانش

کنکور هر سال 2 بار برگزار می شود/ سوابق امتحانی هم بررسی خواهد شد؟


عضو حقیقی شورای عالی انقلاب فرهنگی با تاکید بر این که تصمیم گیری های اتخاذ شده برای کنکور 1400 نیست، تاکید کرد: اجرایی شدن این سیاست ها در سال 1401 منوط به طی کردن یک دوره گذار است.

- جی پلاس؛ ایرنا نوشت: قائم مقام ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور از برگزاری 2 بار کنکور در سال خبر داد که زمان آن به اطلاع داوطلبان می رسد.

منصور کبگانیان بعد از ظهر سه شنبه در حاشیه برگزاری نقشه جامع علمی کشور که در محل دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد، در جمع خبرنگاران به دستور جلسه اشاره و اظهار کرد: در جلسه پیش از دستور، افزایش و همسان سازی حقوق اعضای هیأت علمی دانشگاه ها مطرح شد.

افزایش حقوق و مزایای استادان دانشگاه از مدت ها قبل انجام نشده بود.

وی با اشاره به نگرانی شورای عالی انقلاب فرهنگی نسبت به این موضوع، گفت: شورای عالی انقلاب فرهنگی در خصوص مقایسه حقوق استادان دانشگاه های داخل با کشورهای همسایه و تلاش های این کشورها برای جذب محققان و اعضای هیأت علمی ابراز نگرانی کرده بود.

قائم مقام ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور در ادامه به مبحث کنکور که در این ستاد مورد بحث و قرار گرفت، اشاره کرد و افزود: در بحث کنکور و نظام سنجش و پذیرش، تعامل مناسبی با وزرای بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، علوم، تحقیقات و فناوری همچنین آموزش و پر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنکور هر سال 2 بار برگزار می شود/ سوابق امتحانی هم بررسی خواهد شد؟

کنکور هر سال 2 بار برگزار می شود/ سوابق امتحانی هم بررسی خواهد شد؟