مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 16:352021-05-18پزشكي

راه اندازی موزه دانشگاه علوم پزشکی تبریز به نشر دانش و پژوهش کمک می کند


رییس مرکز امور هیات علمی و دبیرخانه جذب وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: راه اندازی موزه دانشگاه علوم پزشکی تبریز به نشر دانش و پایبندی آیندمون کمک بسزایی می کند.

- رییس مرکز امور هیات علمی و دبیرخانه جذب وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی: راه اندازی موزه دانشگاه علوم پزشکی تبریز به نشر دانش و پژوهش کمک می کند ایسنا/آذربایجان شرقی رییس مرکز امور هیات علمی و دبیرخانه جذب وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: راه اندازی موزه دانشگاه علوم پزشکی تبریز به نشر دانش و پایبندی آیندمون کمک بسزایی می کند.

سید علی حسینی عصر سه شنبه در مراسم افتتاح موزه دانشگاه علوم پزشکی تبریز اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی تبریز بسیار دانشگاه فاخری است؛ به طوری که دارای 900 عضو هیات علمی بوده که بیش از 470 نفر آنان استاد تمام و دانشیار و از برجستگان جامعه پزشکی هستند.

وی ادامه داد: برخی از کشورها داشته های علمی خود را بزرگ نمایی می کنند ما نیز باید از این فرصت استفاده کرده و یک واحد یا یک سامانه ای راه اندازی شود تا ضمن ایجاد ارتباط علمی با فارغ التحصیلان، توانمندی ها و داشته های خود را نیز به نمایش بگذاریم.

وی با اشاره به این که دانشگاه علوم پزشکی تبریز در بسیاری از شاخصه ها رتبه نخست را کسب کرده و در رده بندی دانشگاه های علوم پزشکی کشور رتبه س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی موزه دانشگاه علوم پزشکی تبریز به نشر دانش و پژوهش کمک می کند

راه اندازی موزه دانشگاه علوم پزشکی تبریز به نشر دانش و پژوهش کمک می کند