مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 16:002021-05-18سياسي

سیاست خارجی دولت بر مبنای دیپلماسی سازش است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مجتبی یوسفی در نشست علنی امروز (سه شنبه، 28 اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی، در نطق میان دستور، گفت: - سخنگوی فراکسیون انقلاب اسلامی با انتقاد از عملکرد دولت روحانی و سوء مدیریت ها، گفت: سیاست خارجی دولت بر مبنای دیپلماسی سازش است و این بی برنامگی مشکلات معیشتی و اقتصادی را رقم زده است، مشکلاتی که دولت تلاش دارد آن را به مذاکره و تحریم گره بزند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مجتبی یوسفی در نشست علنی امروز (سه شنبه، 28 اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی، در نطق میان دستور، گفت: در دیپلماسی بین المللی دو رویکرد اصلی وجود دارد؛ نخست دیپلماسی بر پایه توجه به قدرت ها و ظرفیت های داخلی و منطقه ای، تولید و صادرات و توجه به نیرو های متخصص، فعال و جوانان کشور است و دوم؛ دیپلماسی بر مبنای سازش است که خروجی آن بعد از جنگ جهانی اول گفتمان قالب کشور های دنیا شد و شخصیتی همچون هیتلر و جنگ جهانی دوم را رقم زد.

سخنگوی فراکسیون انقلاب اسلامی افزود: مبنای سیاست خارجه و برنامه های اقتصادی دولت آقای روحانی و ظریف بر مبنای گفتمان دوم یعنی دیپلماسی سازش بنا شده و توجه به درون ندارد.

خروجی این تفکر عدم توجه به مولفه های قدرت همچون تولید است که با تعطیلی 40 هزار واحد های صنعتی کشور موجب بیکارتر شدن جوانان و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیاست خارجی دولت بر مبنای دیپلماسی سازش است

سیاست خارجی دولت بر مبنای دیپلماسی سازش است