مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 15:552021-05-18اقتصادي

کرونا و گرانی بازار کله پاچه فروش ها را هم کساد کرد


رییس صنف اتحادیه طباخی و رستوران و تالار پذیرایی کاشان گفت: با گرانی کله پاچه و شیوع ویروس کرونا و کاهش قدرت خرید مردم، واحدهای صنفی طباخی در کاشان 50 درصد کاهش فروش داشته اند.

- مهدی مجتبایی فرد در گفت وگو با خبرنگار فارس در کاشان با بیان این که با گرانی کله پاچه و شیوع ویروس کرونا و کاهش قدرت خرید مردم، واحدهای صنفی طباخی در کاشان 50 درصد کاهش فروش داشته اند، اظهار کرد: این اتفاق  باعث شده مشکلات زیادی برای طباخی ها به وجود آید چراکه میزان فروش آن ها نمی تواند هزینه های جاری مغازه، حقوق کارگر و سایر هزینه های آن ها را تأمین کند.

رییس صنف اتحادیه طباخی و رستوران و تالار پذیرایی کاشان در مورد تعداد کله پاچه ای که روزانه مصرف می شود، افزود: در حال حاضر هر روز بین 200 تا 250 دست کله پاچه در کاشان مصرف می شود.

وی با تأکید بر اینکه نسبت به تورم در جامعه قیمت کله پاچه تغییر زیادی نکرده است، خاطرنشان کرد: کله پاچه 25 درصد افزایش قیمت داشته است اما فروش کله پاچه در کاشان به نحوی افت داشته که تعدادی از طباخی ها در کاشان مثل سابق کار نمی کنند.

مجتبایی فرد با اشاره به این که 25 واحد صنفی فعال فروش کله پاچه در کاشان داریم، خاطرنشان کرد: قیمت کله پاچه بز و میش پخته شده 160 هزار تومان و شیشک یکدست و درشت 180 هزار تومان است، اما زمانی که کله پاچه خورد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا و گرانی بازار کله پاچه فروش ها را هم کساد کرد

کرونا و گرانی بازار کله پاچه فروش ها را هم کساد کرد