مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 15:452021-05-18پزشكي

اهدای 533 قلم تجهیزات پزشکی به بخش درمان کرمان


طی مراسمی و در قالب طرح شهید سلیمانی، 533 قلم تجهیزات پزشکی و درمانی به ارزش 3 میلیارد و 800 میلیون ریال توسط یکی از بانک های کرمان به بخش درمان استان اهدا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، طی مراسمی و در قالب طرح شهید سلیمانی و به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، ظهر امروز 533 قلم تجهیزات پزشکی و درمانی به ارزش 3 میلیارد و 800 میلیون ریال توسط یکی از بانک های کرمان به بخش درمان استان اهدا شد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمان با اشاره به همه گیری ویروس کرونا از سال 98 تاکنون افزود: مهار ویروس کرونا و درمان بیماران نیاز گسترده ای به اکسیژن درمانی و تجهیزات تشخیصی را ایجاد کرده که مشارکت خیرین، دستگاه های دولتی و خصوصی و بانک ها در ارائه خدمات درمانی لازم و ضروری است.

مرتضی هاشمیان گفت: از این تجهیزات برای تامین نیاز مراکزدرمانی و به منظور ارائه خدمات پزشکی و درمانی بیماران کرونایی تحت درمان در منزل استفاده خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در استان کرمان فعالیت ویروس کرونا در سال گذشته بسیار بارز نبود، افزود: در حال حاضر 716 نفر مبتلا به کرونا در بیمارستان های استان کرمان بستری هستند و شیب مبتلایان به این ویروس در استان کاهش داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای 533 قلم تجهیزات پزشکی به بخش درمان کرمان

اهدای 533 قلم تجهیزات پزشکی به بخش درمان کرمان