مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 15:302021-05-18سياسي

وحدت ملی موجب عقب نشینی دشمن است


روحانیون و ائمه جمعه اهل تسنن خراسان شمالی مشارکت حداکثری مردم در انتخابات 1400 را پیام اقتدار ایران اسلامی در مقابل مستکبرین دانستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس ازبجنورد، جامعه علمای اهل تسنن خراسان شمالی، مشارکت حداکثری و حضور فعال در انتخابات را موجب عقب نشینی دشمن دانسته و تاکید کردند، مردم همیشه در صحنه ایران به ویژه جامعه اهل سنت، این بار نیز همچون دوره های گذشته بدون توجه به قومیت ها و اختلافات جزیی، در انتخابات و پای صندوق های رأی حضوری فعال داشته و نقشه های تفرقه افکنانه آمریکا و جیره خوارانش را نقش بر آب خواهند کرد.

محمد آخوند پروانه، امام جمعه دهستان حصارچه راز و جرگلان، در گفت وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: مردم در انتخابات نباید به دنبال قومیت و قوم گرایی بروند زیرا وحدت ملی مردم باعث عقب نشینی دشمن خواهد شد و دشمنان از این ترس دارند که مردم ایران در انتخابات مشارکت بیشتری داشته باشند که در این بین مردم باید از ظرفیت های موجود در جهت پاسخ به آنان و تجلی وحدت استفاده کنند.

  وی گفت: درست است مشکلات اقتصادی زیادی را به خاطر تحریم های ظالمانه استکبارجهانی و دیگر مزدورانش در این سال شاهد بودیم و سختی های معیشیتی در زندگی خود داشتیم، ولی نباید فراموش کنیم که مشکلات اقتصادی نباید ما را از دین و ایمانمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وحدت ملی موجب عقب نشینی دشمن است

وحدت ملی موجب عقب نشینی دشمن است