مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 13:452021-05-18سياسي

رایزنی قالیباف و روسای مجالس 4 کشور در باره جنایت صهیونیست ها در غزه


رییس مجلس شورای اسلامی با روسای مجالس فلسطین، عمان، پاکستان و الجرایز در تماس های تلفنی جداگانه ای در خصوص جنایات صهیونیست ها در غزه بحث و تبادل نظر کرد.

- رییس مجلس شورای اسلامی با روسای مجالس فلسطین، عمان، پاکستان و الجرایز در تماس های تلفنی جداگانه ای در خصوص جنایات صهیونیست ها در غزه بحث و تبادل نظر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدباقر قالیباف امروز(سه شنبه) در تماس های تلفنی جداگانه با رییس مجلس ملی فلسطین، رییس مجلس شورای سلطنت عمان، رییس مجلس ملی جمهوری اسلامی پاکستان و رییس مجلس سنای جمهوری دمکراتیک خلق الجزایر در خصوص تحولات فلسطین به گفت وگو و تبادل نظر پرداخت.

قالیباف در ابتدای این تماس تلفنی خود با سلیم الزعنون رییس مجلس ملی فلسطین، ضمن اشاره به اقدامات جنایتکارانه اخیر رژیم صهیونیستی در بمباران مناطق مسکونی غزه و همچنین کشتار مردم در کرانه باختری و حمله به نمازگزاران در مسجد الاقصی که منجر به شهادت و مجروحیت جمع زیادی از مردم مظلوم فلسطین و غزه شد، گفت: جمهوری اسلامی ایران اقدامات صهیونیست­ها در نسل کشی فلسطینیان از طریق کشتار زنان و کودکان فلسطینی را که در زمره جنایت جنگی است، به شدت محکوم می کند.

وی همچنین، افزود: از تمامی روسای مجالس کشورهای اسلامی و سازمان­های بین المللی حامی فلسطین خواسته ایم تا با محک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایزنی قالیباف و روسای مجالس 4 کشور در باره جنایت صهیونیست ها در غزه

رایزنی قالیباف و روسای مجالس 4 کشور در باره جنایت صهیونیست ها در غزه