مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 12:152021-05-18پزشكي

راه های مقابله با افسردگی ناشی از شرایط شیوع کرونا


مدیر مرکز مشاوره آرامش پلیس فارس با اشاره به تاثیر همه گیری کروناویروس بر ایجاد افسردگی افراد در جوامع مختلف، راهکارهایی را برای پیشگیری از آسیب دیدن سلامت روان ارائه داد و بر لزوم توجه بیشتر به سلامت کودکان و سالمندان تاکید کرد.

- ایسنا/فارس مدیر مرکز مشاوره آرامش پلیس فارس با اشاره به تاثیر همه گیری کروناویروس بر ایجاد افسردگی افراد در جوامع مختلف، راهکارهایی را برای پیشگیری از آسیب دیدن سلامت روان ارائه داد و بر لزوم توجه بیشتر به سلامت کودکان و سالمندان تاکید کرد.

سیده طاهره حسینی سه شنبه 28 اردیبهشت در یک کارگاه آموزشی گفت: افسردگی یکی از آسیب ها و اختلال های روانی شایع است که از زمان شیوع بیماری کرونا و به اشکال مختلف جمعیت کثیری از مردم جهان چه آنهایی که به این بیماری مبتلا شده و بهبود یافته اند و چه آنهایی که هنوز ترس از ابتلا به این بیماری را دارند، تحت تاثیر قرار داده است.

او اضافه کرد: کرونا به دلیل سرعت انتقال که از ویژگی های این ویروس است، باعث ایجاد یک وضعیت اضطراری و ترس آور شده است و این بیماری واگیردار نه تنها سبب نگرانی هایی در ارتباط با سلامت جسمی همگانی شده بلکه باعث بروز بیماری های روانشناختی و اختلالات روانی نیز می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه های مقابله با افسردگی ناشی از شرایط شیوع کرونا

راه های مقابله با افسردگی ناشی از شرایط شیوع کرونا