مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 11:452021-05-18اقتصادي

رشد 190 درصدی میزان فروش «فتوسا» در سال 99


عضو هیئت مدیره شرکت تولید و توسعه سرب و روی ایرانیان از افزایش 190 درصدی میزان فروش این شرکت در سال 99 نسبت به سال قبل از آن خبر داد و گفت که فروش فتوسا در سال 99 بالغ بر 411 میلیارد تومان بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، فرابورس ایران در دومین ماه سال 1400 در نشست خبری یک دیدار، یک عرضه میزبان مدیران گروه صنعتی و معدنی زرین و شرکت تولید و توسعه سرب و روی ایرانیان بود تا اطلاعات کاملی از وضعیت تولید، فروش و صورت های مالی فتوسا در آستانه عرضه اولیه 15 درصد از سهام این شرکت برای خبرنگاران و سرمایه گذاران ارائه کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمدیریت ارتباطات فرابورس ایران، در ابتدای این نشست، حسین سلیمی مشاور سرمایه گذاری گروه صنعتی و معدنی زرین که شرکت تولید و توسعه سرب و روی ایرانیان از زیرمجموعه های آن است، فعالیت اصلی این شرکت را در حوزه سرب و روی عنوان کرد و گفت: فتوسا مجوز تولید کنسانتره سولفور روی دارد و با توجه به پتانسیل های فنی موجود در این مجموعه در صورت فراهم شدن زمینه های لازم، تولید کنسانتره مس را نیز در برنامه کاری خود خواهد داشت.

سلیمی با اشاره به اینکه فتوسا خاک مصرفی خود را از شرکت سیمین معدن که از زیرمجموعه های گروه زرین است، تامین می کند، اظهار کرد: با توجه به اینکه بخشی از محصولات فتوسا توسط زیرمجموعه های گروه معدنی زرین و برخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 190 درصدی میزان فروش «فتوسا» در سال 99

رشد 190 درصدی میزان فروش «فتوسا» در سال 99