مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 11:052021-05-18اقتصادي

مزارع غیرقانونی استخراج رمز ارز دیجیتالی در آذربایجان غربی جمع آوری می شود


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی گفت: با توجه به محدود بودن تامین و تولید برق در کشور، مزارع غیرقانونی تولید رمز ارز دیجیتال در استان جمع آوری می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه و به نقل از روابط عمومی استانداری، آیدین رحمانی در جلسه کارگروه مدیریت مصرف برق با اشاره به محدود بودن ظرفیت تأمین و تولید برق در کشور و اولویت بندی تأمین برق برای مصارف خانگی، اداری، صنعت و کشاورزی و واحدهای تولیدی، اظهار داشت: متأسفانه برخی از افراد سودجو به دلیل قیمت پایین برق در کشور و به تبع آن در استان، اقدام به نصب و راه اندازی غیرمجاز دستگاه های استخراج رمز ارز کرده اند که این امر مصرف برق را بالا برده است.

وی ادامه داد: هرگونه نصب و بهره برداری از دستگاه های استخراج رمز ارز در استان بدون کسب مجوز و به ویژه پروانه بهره برداری، ممنوع است و با متخلفان برخورد قاطع خواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی بیان کرد: 259 نفر تاکنون مجوز بهره برداری از دستگاه های استخراج رمز ارز در استان را دریافت کرده اند که متأسفانه تاکنون فقط یک نفر از این افراد پروانه بهره برداری دریافت کرده و لازم به یادآوری است، بدون دریافت پروانه بهره برداری استفاده از دستگاه های استخراج رمز ارز ممنوع و خلاف قانون است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مزارع غیرقانونی استخراج رمز ارز دیجیتالی در آذربایجان غربی جمع آوری می شود

مزارع غیرقانونی استخراج رمز ارز دیجیتالی در آذربایجان غربی جمع آوری می شود