مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 11:052021-05-18سياسي

بعد از کرونا هم آموزش مجازی را رها نمی کنیم


رییس بنیاد سعدی در آیین «اختتامیه دوره غیرهمزمان روش تدریس زبان فارسی» گفت که به دلیل دستاوردهای این حوزه پس از کرونا هم آموزش مجازی را رها نمی کنیم.

- رییس بنیاد سعدی در آیین اختتامیه دوره غیرهمزمان روش تدریس زبان فارسی گفت که به دلیل دستاوردهای این حوزه پس از کرونا هم آموزش مجازی را رها نمی کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مراسم اختتامیه دوره غیرهمزمان روش تدریس زبان فارسی روز سه شنبه 28 اردیبهشت 1400 با حضور غلامعلی حدادعادل، رییس بنیاد سعدی، رضا صحرایی معاون آموزش و پژوهش بنیاد سعدی و جمعی از شرکت کنندگان در دوره که مورد تقدیر قرار گرفتند، برگزار شد.

در ابتدای این مراسم احسان طوفان نژاد مسئول آموزش مجازی بنیاد سعدی، به ارائه آماری از چگونگی برگزاری این مراسم پرداخت و گفت: این دوره و برنامه آن بر اساس مدلی طراحی شد که یکی از استانداردترین برنامه های آموزشی در سراسر دنیاست که خوشبختانه بازخوردهای مثبتی را برای ما به همراه داشت.

وی با بیان اینکه خوشبختانه بیشترین رضایت ها از استاد این دوره بوده است، گفت: این دوره ها، دوره هایی هستند که در مدت زمان کوتاه، مطالبی کاربردی را به افراد شرکت کننده اعطا می کنند.

ما برای برنامه های پیش رو نیاز به بروزرسانی ویدئوها و ویرایش متن ها داریم که برنامه ای برای آن اختصاص داده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بعد از کرونا هم آموزش مجازی را رها نمی کنیم

بعد از کرونا هم آموزش مجازی را رها نمی کنیم