مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 11:052021-05-18سياسي

نقش مشارکت مردم در احیا و انجام امر به معروف و نهی از منکر


دبیر ستاد امر به معروف گیلان با اشاره به اینکه ورود مردم اثر گذاری بیشتری به دنبال دارد، گفت: مردم باید در این حوزه نقش آفرینی کنند.

- ، حجت الاسلام سجاد سرافراز عصر سه شنبه در همایش مردم دادستان مردم اظهار کرد: هدف از تشکیل ستاد امر به معروف و نهی از منکر، احیا و فرهنگ سازی این فرضیه الهی در جامعه است.

وی افزود: در اصل هشتم قانون اساسی امر به معروف مردم به مردم، مردم به حاکمیت و حاکمیت نسبت به مردم تعریف شده است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر گیلان با تأکید بر ضرورت نقش آفرینی مردم در این زمینه، گفت: مردم باید عملیات اجرایی داشته باشند تا بتوانیم امر به معروف مردم به مردم و مردم به حاکمیت را جلو برده و فرهنگ سازی کنیم.

وی با بیان اینکه ورود مردم اثر گذاری بیشتری به دنبال دارد، اضافه کرد: یکی از برنامه های ستاد امر به معروف گیلان به منظور جلب مشارکت های مردمی راه اندازی و کمک به تشکیل گروه های تخصصی مطالبه گر است.

حجت الاسلام سرافراز در ادامه با اشاره به اینکه توجه به بحث امر به معروف و نهی از منکر بسیار مهم است، تصریح کرد: برای فراگیر شدن امر به معروف راهی جز تخصص گرایی نداریم.

وی تأکید کرد: ستاد امر به معروف و نهی از منکر بر اساس قانون حمایت از آمران حمایت از افراد حقیقی و حقوقی را به صورت رفع موانع و ایجاد زیرساخت ها در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش مشارکت مردم در احیا و انجام امر به معروف و نهی از منکر

نقش مشارکت مردم در احیا و انجام امر به معروف و نهی از منکر