مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 11:052021-05-18اقتصادي

فعالیت 80 رشته صنایع دستی در زنجان


معاون میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان از فعالیت 80 رشته صنایع دستی در زنجان خبر داد و گفت: ارتقای کیفیت و خلاقیت در تولید صنایع دستی از اولویت های میراث فرهنگی است.

- الناز خدایی فرد امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: با برنامه ریزی های انجام شده در مورد اجرای ششمین دوره نشان ملی مرغوبیت و برتری صنایع دستی در سال 1400، هنرمندان صنایع دستی زنجان تا پایان تیرماه برای شرکت در این دوره از داوری مهر ملی اصالت صنایع دستی فرصت دارند.

معاون میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان افزود: توجه به بسته بندی مناسب صنایع دستی از جمله شرایط دریافت مهر ملی اصالت در این دوره از داوری است.

معاون میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان گفت: هنرمندان در این رویداد آثار خود را به معاونت صنایع دستی تحویل می دهند و پس از داوری استانی، آثار واجد شرایط برای داوری و ارزیابی کشوری به وزارتخانه ارسال می شوند و در صورت تایید داوران کشوری مهر ملی اصالت دریافت می کنند.

خدایی فرد با اشاره به اهداف برگزاری این رویداد هنری تصریح کرد: ارتقای کیفیت و خلاقیت در تولید صنایع دستی از جمله اهداف برگزاری رویداد داوری مهر اصالت به شمار می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 80 رشته صنایع دستی در زنجان

فعالیت 80 رشته صنایع دستی در زنجان