مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 11:002021-05-18اجتماعي

همایش ملی هویت کودکان ایران اسلامی در فارس برگزار می شود


معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش فارس از برگزاری سومین همایش ملی هویت کودکان ایران اسلامی در دوره پیش دبستانی در تیرماه امسال به میزبانی آموزش و پرورش استان خبر داد.

- همایش ملی "هویت کودکان ایران اسلامی" در فارس برگزار می شود ایسنا/فارس معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش فارس از برگزاری سومین همایش ملی هویت کودکان ایران اسلامی در دوره پیش دبستانی در تیرماه امسال به میزبانی آموزش و پرورش استان خبر داد.

محمد فیاض پور سه شنبه 28 اردیبهشت به خبرنگاران گفت: سومین همایش ملی هویت کودکان ایران اسلامی، در راستای پرورش مبانی هویت ایران اسلامی در کودکان به ویژه کودکان دوره پیش دبستانی و باهدف ترویج فرهنگ و هویت ایران اسلامی و پیوند هرچه بیشتر کودکان با انقلاب اسلامی و هویت ملی، در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه 16 و 17 تیرماه سال 1400 در فارس برگزار می شود.

او افزود: علاقه مندان می توانند آثار خود را در قالب مقاله، فیلم کوتاه و پویانمایی، بازی های کودکانه، قصه گویی، قصه خوانی و قصه نویسی، اجرای بازی های کودکانه در شرایط واقعی و قصه های قرآنی، ملی و بومی از تاریخ یکم لغایت 25 خردادماه 1400 به دبیرخانه همایش، مستقر در اداره کل آموزش وپرورش فارس ارسال کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش ملی هویت کودکان ایران اسلامی در فارس برگزار می شود

همایش ملی هویت کودکان ایران اسلامی در فارس برگزار می شود