مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 11:002021-05-18اقتصادي

بهای خدمات شهرداری شیراز خرداد افزایش می یابد


مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری شیراز، اعلام کرد که از ابتدای خرداد امسال بهای خدمات و عوارض در این کلانشهر، 50 درصد افزایش می یابد.

- ایسنا/فارس مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری شیراز، اعلام کرد که از ابتدای خرداد امسال بهای خدمات و عوارض در این کلانشهر، 50 درصد افزایش می یابد.

محمودرضا مهرجهانیان با اشاره به جزییات طرح دو فوریتی شهرداری شیراز در خصوص نرخ عوارض و بهای خدمات سال جدید، یادآور شد: شورای اسلامی شهر شیراز با تصویب این لایحه به شهرداری اجازه داده است که عوارض و بهای خدمات را تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری طبق مصوبه سال 1399 و از ابتدای خرداد ماه بر مبنای مصوبه بهمن ماه سال گذشته دریافت نماید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از شهرداری شیراز، مهرجانیان افزود: بر اساس تبصره این ماده واحده، مودیانی که بهای عوارض و خدمات را در فروردین ماه سال جاری بر اساس مصوبه بهمن ماه سال 1399 پرداخت کرده باشند بستانکار خواهند شد.

او به اثرات مثبت پرداخت عوارض و بهای خدمات شهری اشاره و خاطرنشان کرد: بررسی عملکرد مدیریت شهری در اجرای این طرح نشان می دهد که اختصاص این فرصت به شهروندان، نوعی بازی برد برد برای شهرداری و شهروندان است؛ چرا که با توجه به افزایش 50 درصدی تعرفه عوارض و بهای خدمات از ابتدای خرداد 1400، از سویی مودیان و فعالان صنعت ساخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهای خدمات شهرداری شیراز خرداد افزایش می یابد

بهای خدمات شهرداری شیراز خرداد افزایش می یابد