مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 11:002021-05-18اقتصادي

«روزهای کرونایی» و «سلام فراموش شده»!/ به ورزش سلام کنیم


در این روزها که همه ما به نوعی با خانه ماندن و بی تحرکی عادت کرده ایم و کوچکترین توجهی به ورزش نمی کنیم باید بدانیم ورزش موثرترین راه ایجاد نشاط و شادابی و آرامش روحی، -  خبرگزاری فارس ـ همدان، همه ما در مورد ورزش کردن، فواید و اثرات شگفت انگیز آن بر روی روح و روان و جسممان، افزایش طول عمر و.

بسیار شنیده و خوانده ایم اما با این وجود زندگی مدرنیته و ماشینی امروز مجالی برای اجرای این شنیده و دانستنی ها نمی دهد و خیلی از افراد در طول شبانه روز ساعتی را برای ورزش از هر نوع و سبکی و رشته ای اختصاص نمی دهند و اصلا به آن فکر هم نمی کنند و یا آن را به زمانی مناسب موکول می کنند البته در این میان افرادی هم هستند که با همت و کمی اراده و نیز برنامه ریزی درست زمانی را برای ورزش کردن و چابک سازی جسم و روح خود قرار داده اند و شادابی برایشان اولویت دارد.

 آمدن کرونا بهانه خوبی شد برای خیلی از آنهایی که مدت ها تصمیم به ورزش کردن و یا رفتن به باشگاه را داشتند و به یک شعارهای واحدی چون اصلا الان شرایط مناسبی نیست و یا زنده بمانیم بهتر از این است که باشگاه برویم و ورزش کنیم و کرونا بگیریم و .

رسیدند اما پزشکان و کارشناسان حوزه سلامت بر داشتن تن سالم و روحیه ای قوی برای مبارزه و مقاومت در مقابل این ویروس تأکید دارند و این می طلبد ما برای نیم ساعت هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«روزهای کرونایی» و «سلام فراموش شده»!/ به ورزش سلام کنیم

«روزهای کرونایی» و «سلام فراموش شده»!/ به ورزش سلام کنیم