مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 10:402021-05-18دانش

پیگیر واکسیناسیون جامعه دانشگاهی برای برگزاری کلاس های حضوری هستیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علی خاکی صدیق معاون آموزشی وزارت علوم در بیست و نهمین کنفرانس مهندسی برق ایران که امروز به صورت مجازی برگزار شد؛ - معاون آموزشی وزارت علوم گفت: امیدواریم جامعه دانشگاهی در اولویت تزریق واکسن کرونا قرار گیرند تا بتوانیم از مهرماه شاهد برگزاری کلاس های درس به صورت حضوری باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علی خاکی صدیق معاون آموزشی وزارت علوم در بیست و نهمین کنفرانس مهندسی برق ایران که امروز به صورت مجازی برگزار شد؛ گفت: درحال حاضر در تمام نقاط کشور دانشگاه و موسسه آموزشی وجود دارد که این امر موجب شده تا در تمامی زمینه های تخصصی دانشجو تربیت شود.

وی با اشاره به اینکه می توان گفت ایران در حوزه آموزش عالی خودکفا است و اکنون لازم است برای آموزش تقاضامحور برنامه ریزی هایی صورت گیرد؛ تصریح کرد: دانشگاه های کشور به بلوغ لازم رسیده اند به نحوی که اکنون صنایع به دانشگاه ها مراجعه می کنند و دانشگاه ها برای آن ها دوره های تقاضا محور طراحی و برگزار می کنند.

خاکی صدیق توجه به حوزه فناوری و کارآفرینی را دیگر دستاورد آموزش عالی کشور عنوان کرد و ادامه داد: راه اندازی مراکز رشد، پارک های علم و فناوری و شرکت های دانش بنیان در این راستا صورت گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیر واکسیناسیون جامعه دانشگاهی برای برگزاری کلاس های حضوری هستیم

پیگیر واکسیناسیون جامعه دانشگاهی برای برگزاری کلاس های حضوری هستیم