مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 10:352021-05-18سياسي

برگزاری نشست شورای عالی اقتصادی اوراسیا به ریاست قزاقستان


سخنگوی رییس جمهور قزاقستان از برگزاری نشست شورای عالی اقتصادی اوراسیا به ریاست رییس جمهور این کشور در تاریخ 21 می سال جاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، بریک اوالی  سخنگوی رییس جمهور قزاقستان از برگزاری نشست شورای عالی اقتصادی اوراسیا تحت ریاست قاسم ژامرت تاکایف رییس جمهور این کشور، به صورت مجازی خبر داد.

بنابر سخنان وی، در این نشست که 21 می و تحت ریاست تاکایف برگزار می شود، نورسلطان نظربایف رییس افتخاری شورای عالی اقتصادی اوراسیا و پیشوای ملت قزاقستان، ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه، الکساندر لوکاشنکو رییس جمهور بلاروس، سادیر جباراف رییس جمهور قرقیزستان، نیکول پاشینیان نخست وزیر ارمنستان و میخاییل میاسنیکویچ رییس هیات کمیسیون اقتصادی اوراسیا، شرکت می کنند.

علاوه بر این، در این جلسه همچنین حضور میگوئل دیاز کانل رییس جمهور کوبا و شوکت میرضیایف رییس جمهور ازبکستان به عنوان روسای جمهور کشورهای ناظر در اتحادیه اقتصادی اوراسیا برنامه ریزی شده است.

در جریان این جلسه که در قالب ویدیو کنفرانس  برگزار می شود، موضوعات اولویت دار همکاری در چارچوب اتحادیه اقتصادی اوراسیا و وظایف میان مدت مورد بحث و بررسی قرار می گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نشست شورای عالی اقتصادی اوراسیا به ریاست قزاقستان

برگزاری نشست شورای عالی اقتصادی اوراسیا به ریاست قزاقستان