مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 10:252021-05-18اقتصادي

آب شیرین کن بوشهر در مسیر وعده/ احداث بعد از تابستان!


نماینده بوشهر با انتقاد از وعده ها برای احداث آبشیرین کن بوشهر گفت: قرار است با توجه به مشکلات مالی در احداث پروژه، 10 هزار مترمکعب از آبشیرین کن 35هزار متر مکعبی تا پایان شهریور ماه امسال به بهره برداری برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، عبدالکریم جمیری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: استان بوشهر منابع آبی پایدار ندارد و خشکسالی و کاهش بارندگی ها، تنش های آبی استان را دو چندان کرده است.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی یکی از دغدغه های اصلی مردم استان بوشهر را کمبود آب شرب و کشاورزی دانست و بیان کرد: 80 درصد منابع آب استان بوشهر از خارج استان و 20 درصد از منابع داخلی مثل آبشیرین کن و یا چاه ها تامین می شود که برای پایداری وضعیت آب در استان ناچار به توسعه آبخیزداری و تأسیس آبشیرین کن ها هستیم تا این بحران را پشت سر بگذاریم.

وی با اشاره به طولانی شدن زمان احداث پروژه آبشیرین کن 35 هزار مترمکعبی بوشهر گفت: برای پیگیری میزان پیشرفت این پروژه و مشکلات پیش روی آن با مدیرعامل گروه مپنا، مجری پروژه دیدار و درباره آخرین وضعیت آن بحث و گفت و گو شد.

جمیری افزود: با توجه به پیش بینی های صورت گرفته این پروژه باید تا پایان امسال مورد بهره برداری قرار می گرفت ولی به دلیل مشکلات عدیده که اصلی ترین آنها مشکل ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آب شیرین کن بوشهر در مسیر وعده/ احداث بعد از تابستان!

آب شیرین کن بوشهر در مسیر وعده/ احداث بعد از تابستان!