مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 10:202021-05-18سياسي

نقش راهبردی روابط عمومی در ماموریت خطیر زندان و زندانبانی


با توجه به حواشی نادرست و سوءاستفاده جریان رسانه ای ضدمنافع ملی از «زندان، زندانی و زندانبانی» کشورمان، مرکز روابط عمومی این سازمان در راستای رفع شبهات مردم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، به مناسبت سالروز ارتباطات و روابط عمومی محمودرضا کریمی مدیر روابط عمومی سازمان زندان ها در یادداشتی به تبیین نقش راهبردی روابط عمومی در ماموریت خطیر سازمان زندان ها پرداخت.

در همهمه دنیای پرتلاطم امروز که اطلاعات شبکه ای حرف اول را می زند، این ارتباطات و علم روابط عمومی است که نقشی بنیادی مابین بشر و متعلقاتش ایفا می کند.

اغراق نیست اگر بگوییم جهان امروز وامدار ارتباطات است، همان عنصری که می تواند پدیده رانت اطلاعاتی را باعث شود و سازمانی را چابک و دیگری را روبه افول ببرد و این گونه زمینه ساز رابطه ای معنادار میان قدرت اطلاع رسانی حکومت ها با جایگاه آنان شود.

 چیستی نقش روابط عمومی در سازوکار اجرایی نقش ارتباطات و ابزار اجرایی آن یعنی روابط عمومی، در دهکده جهانی امروز به مانند رسانه ای فراگیر است که سازوکارش مرتبط با هدایت افکارعمومی و دستگاه های سازمانی معنا می یابد؛ به این شکل نیز نقش بیلبورد تبلیغاتی و پیشانی خبری سازمان یا نهاد متبوع را ایفا می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش راهبردی روابط عمومی در ماموریت خطیر زندان و زندانبانی

نقش راهبردی روابط عمومی در ماموریت خطیر زندان و زندانبانی