مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 10:152021-05-18بين الملل

107 زندانی بدهکار مالی از زندان های البرز آزاد شدند


مدیرکل زندان های استان البرز اعلام کرد که همزماه با ماه مبارک رمضان امسال، 107 زندانی بدهکار مالی از زندان های این استان آزاد شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، اسماعیل جمیاری، مدیرکل امور زندان های استان البرز، گفت:  این زندانیان با کمک خیرین، تامین اعتبار از منابع ستاد دیه، مرکز نیکوکاری شهدای ‏زندان ها و پیگیری مددکاران زندان ها در زمینه گذشت شاکی و همکاری مقامات قضایی در ‏اعسار بدهی زندانیان بدهکار مالی به آغوش خانواده های خود بازگشتند.

وی بیان کرد: بر اساس اولویت های ابلاغی سازمان زندان ها و لزوم کمک و توجه به آزادسازی زندانیان بدهکار ‏مالی، طرح ها و برنامه های گوناگونی از نیمه دوم سال گذشته در اداره کل زندان های استان البرز در ‏این خصوص صورت گرفته است.

‏ وی توضیح داد: در ماه مبارک رمضان سال جاری نیز کمک به آزادسازی زندانیان بدهکار مالی و جرائم غیر عمد از ‏اولویت های اداره کل زندان های استان بوده و جشن گلریزان ستاد دیه نیز در این ماه برگزار شد.

جمیاری اظهار کرد: تعداد 60 زندانی بدهکار مالی از طریق منابع ستاد دیه آزاد شدند که این ‏دسته از زندانیان را بدهکار غیر بزهکار می نامیم؛ تعداد 46 مددجو نیز که حبس آنها به پایان رسیده و به خاطر ردِّ مال ‏و بدهی به شکات مدت زیادی است در زندان به سر می بردند نیز با کمک منابع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

107 زندانی بدهکار مالی از زندان های البرز آزاد شدند

107 زندانی بدهکار مالی از زندان های البرز آزاد شدند