مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 10:152021-05-18سياسي

برگزیدگان مسابقه قرآنی ترنم وحی استان بوشهر تجلیل شدند


در مراسمی با حضور مسئولان و فعالان قرآنی 70 نفر برتر مسابقه قرآنی ترنم وحی استان بوشهر تجلیل شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر ظهر سه شنبه در این نشست اظهار داشت: استان بوشهر دارای ظرفیت بالایی در عرصه فعالیت های قرآنی است.

حجت الاسلام محمدرضا طاهری هدف از برگزاری این برنامه را ترویج گفتمان امید، افزایش باور و توان مردم و تقویت تواصی دانست و ادامه داد: امیدواریم به زودی شاهد تأثیرات قرآنی این برنامه ها در جامعه اسلامی باشیم.

حجت الاسلام محمدرضا اسماعیل پور مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان، ضمن اشاره به موقوفات گسترده قرآنی توسط واقفین و خیرین قرآنی، این حرکت را گامی مؤثر در عرصه گسترش فعالیت های قرآنی استان عنوان کرد.

سیدحسین ناظر مدیرکل صدا و سیمای استان نیز ضمن مثبت ارزیابی کردن برنامه های قرآنی استان در رمضان 1400 از ضبط و پخش بیش از 50 هزار دقیقه برنامه قرآنی از صدا و سیمای مرکز استان با محوریت گفتمان تواصی خبر داد.

نشست قرآنیان منادیان نور امید در اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر با تجلیل از 70 برگزیده جامعه قرآنی بوشهر برگزار، و با مشارکت عوامل تهیه و تولید برنامه های قرآنی صدا و سیمای مرکز بوشهر ضبط شده و مشروح آن به زودی از شبکه استانی سیمای بوشهر به روی آنتن خواهد رفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزیدگان مسابقه قرآنی ترنم وحی استان بوشهر تجلیل شدند

برگزیدگان مسابقه قرآنی ترنم وحی استان بوشهر تجلیل شدند