مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 10:052021-05-18اقتصادي

کمتر از یک درصد سهامداران عدالت در انتخابات شرکت کردند


سخنگوی کانون شرکت های سرمایه گذاری استانی گفت: در انتخابات الکترونیکی مجامع شرکت های سرمایه گذاری استانی کمتر از یک درصد از سهامداران شرکت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر مورد آزادی سهام عدالت بر نقش آفرینی مردم در مدیریت و مالکیت سهام عدالت تأکید شده است، اما اصرار سازمان بورس و شرکت سپرده گذاری مرکزی مبنی بر برگزاری مجامع شرکت های سرمایه گذاری استانی به صورت الکترونیک اولاً باعث حذف جایگاه قانونی شرکت های تعاونی سهام عدالت شهرستان ها شده است، ثانیاً در عمل در برخی استان ها کمتر از یک درصد سهامداران در این انتخابات شرکت کردند.

به گفته سخنگوی کانون شرکت های سرمایه گذاری استانی، در 10 استان کشور، دادستان های استان رأی به ابطال برگزاری انتخابات شرکت های سرمایه گذاری استانی به روش الکترونیکی با سازوکار موجود داده اند.

در بقیه استان ها هم که انتخابات برگزار شده با مشارکت زیر یک درصد بوده است.

سهامداران عدالتی که روش مستقیم را انتخاب کردند، از چرخه سهام عدالت خارج شده اند وی ادامه داد: نامه آزادسازی سهام عدالت در 9 اردیبهشت سال گذشته که از سوی مقام معظم رهبری ابلاغ شد.

بعد از آزادسازی سهام عدالت، بر اساس تکلیفی که از سوی رهبری به شورای عالی بورس تفویض شده بود، این شورا آیین نامه ای تهیه کرد، اما اقداماتی که بعداً توسط سازمان بورس ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمتر از یک درصد سهامداران عدالت در انتخابات شرکت کردند

کمتر از یک درصد سهامداران عدالت در انتخابات شرکت کردند