مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 09:552021-05-18سياسي

آغاز عملیات اجرایی 270 هزار شغل جدید در سال جاری


رییس ستاد اجرایی فرمان امام از آغاز عملیات اجرایی 270 هزار شغل در سال جاری خبر داد.

- ، صبح امروز در مراسمی با حضور رییس ستاد اجرایی فرمان امام، مدیران عامل و معاونان 10 بانک و نهاد مالی کشور، مدیرعامل بنیاد برکت و جمعی دیگر از معاونان و مسئولان ستاد اجرایی، جشنواره فصل همدلی و برکت با خبرهایی خوش در حوزه ایجاد اشتغال در مناطق کم برخوردار کشور برگزار شد.

محمد مخبر در این مراسم با اشاره به وقوع 5 رویداد در این جشنواره گفت: امروز شکرانه بهره برداری از 85 هزار طرح با 220 هزار شغل ایجاد شده در سال 99 را برگزار می کنیم که 10 هزار میلیارد تومان برای این طرح ها در بنیاد برکت سرمایه گذاری شده است.

وی افزود: همچنین عملیات اجرایی ایجاد 270 هزار شغل جدید برکت در مناطق محروم کشور در سال 1400 نیز آغاز می شود که برای این مهم 13 هزار و 270 میلیارد تومان توسط ستاد اجرایی فرمان امام و امضای تفاهم نامه با 10 بانک و نهاد مالی سرمایه گذاری می شود.

وی افزود: سال گذشته و امسال حدود 30 درصد از مشاغل جدید ایجادشده در کشور توسط مجموعه کوچکی مانند ستاد اجرایی فرمان امام و زیرمجموعه های آن ایجاد شده، در حالی که بخش های اجرایی چندین برابر ما بودجه و امکانات دارند، حالا پرسید رمز این اتفاق در چیست؟ رییس ستاد اجرایی ادامه داد: رمز موفقیت یک مجموعه 40 نفره مانند بنیاد ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات اجرایی 270 هزار شغل جدید در سال جاری

آغاز عملیات اجرایی 270 هزار شغل جدید در سال جاری