مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 09:552021-05-18سياسي

آغاز به کار نخستین بانوی ملوان ایرانی در دریای خزر


مدیرکل بنادر و دریانوردی استان مازندران از آغاز به کار خانم کوثر صادقی منفرد به عنوان نخستین بانوی ملوان ایرانی در دریای خزر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس از نوشهر به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران، محمدتقی انزان پور  از آغاز به کار خانم کوثر صادقی منفرد به عنوان نخستین بانوی ملوان ایرانی در دریای خزر خبر داد و اظهار کرد: ملوان کوثر صادقی منفرد، درس خوانده دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر است که پس از گذراندن دوره های آموزش دریانوردی،توانسته بر روی کشتی خود را محک بزند.

 وی گفت: این بانوی ایرانی جوان و پرانرژی که مراحل آموزش خود را در بوشهر گذرانده است در بندر فریدونکنار به عنوان ملوان، کار خود را در کشتی سپهر آرتین متعلق به شرکت کشتیرانی دریای خزر آغاز کرد.

    ملوان کوثر صادقی منفرد نیز با بیان اینکه متولد سال 1378 و از استان زنجان است گفت: جنسیت نمی تواند مانع رسیدن به اهداف باشد و هدفم از ورود به این عرصه تابو شکنی بود برای اینکه شغل ها از جنسیتی بودن خارج شوند.

 وی با اشاره به اینکه دوره های آموزش دریانوردی سختی های خاص خودش را دارد و به همین دلیل در کشور ما تعداد محدودی خانم وارد این عرصه شدند، افزود: دریانوردی شغل خیلی سختی می تواند باشد ولی ما خانم ها از پس آن بر خواهیم آمد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار نخستین بانوی ملوان ایرانی در دریای خزر

آغاز به کار نخستین بانوی ملوان ایرانی در دریای خزر