مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 09:552021-05-18سياسي

تسلط بر مسلمانان جهان از اهداف صهیونیسم است


نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: هدف نهایی استکبار و صهیونیسم تسلط بر مسلمانان جهان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین رضا نوری، 28 اردیبهشت ماه، در تجمع طلاب و حوزویان خراسان شمالی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و افغانستان که در مصلی بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: در موضوع فلسطین بحث ما فقط حزبی به نام صهیونیسم نیست؛ بلکه بحث مربوط به نظام استکباری است؛ زیرا همه استکبار پشت سر صهیونیسم قرار دارند.

وی با بیان اینکه هدف اصلی نظام استکباری از تشکیل اسراییل تسلط بر همه دنیا بود، افزود: نخستین هدف آن ها تشکیل حکومت یهودی یا صهیونیستی بود تا با ایجاد چنین رژیمی در چنین منطقه ای آن هم با فرض وجود این همه مسلمان، یا همه مسلمانان آنها را آواره کرده و یا جیره خوار یهودی کنند.

نوری گفت: هدف دوم متلاشی کردن دولت عثمانی و تقسیم این دولت و مرزبندی های جدید در منطقه بود که آن را اجرایی کرده و مرزهای منطقه را تعیین کردند.

وی ادامه داد: هدف سوم اسراییل نابودی جهان اسلام و به ویژه ایران اسلامی است و این موضوع نیز در اسناد محرمانه آن ها که به بیرون درز کرده، کاملاً عیان است.

نوری تصریح کرد: هدف آمریکا این است که اسراییل در منطقه قدرت برتر باشد نه ایران و عربستان یا ترکیه تا همه از این کشور حساب ببرند؛ به گونه ای که هیچ کشور اسلام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسلط بر مسلمانان جهان از اهداف صهیونیسم است

تسلط بر مسلمانان جهان از اهداف صهیونیسم است