مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 09:552021-05-18اجتماعي

ادامه بارش های پراکنده/ ا فزایش دما در شمال غرب، غرب و جنوبغرب کشور


دمای هوا تا روزهای پایانی هفته در شمال غرب، غرب و جنوب غرب کشور افزایش می یابد البته افزایش دما در شرق سواحل دریای خزر محسوس تر و بین 5 تا 10 درجه سانتیگراد است.

- ، بر اساس پیش بینی های سازمان هواشناسی امروز در استان های اردبیل، شمال آذربایجان غربی، برخی نقاط آذربایجان شرقی و زنجان، برخی نقاط سواحل دریای خزر، دامنه های البرز در شرق تهران و سمنان، برخی نقاط اصفهان، غرب یزد، شمال و شرق فارس و برخی نقاط کرمان وقوع رگبار پراکنده گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی می شود.

فردا در ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی، برخی نقاط خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی رگبار پراکنده دور از انتظار نیست، طی روز پنجشنبه در بیشتر مناطق کشور آسمان آفتابی و آرام خواهد بود البته طی ساعات بعد از ظهر این روز در ارتفاعات البرز مرکزی ابرناکی و بارش پراکنده خواهیم داشت.

روز جمعه نیز در استان های اردبیل، آذربایجان شرقی، جنوب آذربایجان غربی، ارتفاعات البرز مرکزی و برخی نقاط زنجان رگبار پراکنده پیش بینی می شود.

روز شنبه در اردبیل، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، ارتفاعات البرز مرکزی، برخی نقاط زنجان، برخی نقاط استان مرکزی، قزوین و شمال همدان رگبار باران همراه با رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه بارش های پراکنده/ ا فزایش دما در شمال غرب، غرب و جنوبغرب کشور

ادامه بارش های پراکنده/ ا فزایش دما در شمال غرب، غرب و جنوبغرب کشور