مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 09:452021-05-18سياسي

50 برنامه به مناسبت سوم خرداد در خرمشهر اجرا می شود


مدیر مرکز فرهنگی دفاع مقدس خرمشهر، از برگزاری 50 برنامه به صورت حضوری و مجازی به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر در این شهرستان خبر داد.

- اظهار کرد: پس از برگزاری جلسات تخصصی و جامع در رابطه با بزرگداشت سالروز آزادسازی خرمشهر، قرار است که امسال 50 عنوان برنامه به این مناسبت برگزار شود که از 31 اردیبهشت آغاز و تا سوم خرداد ادامه خواهند داشت.

وی، به برگزاری ویژه برنامه سوم خرداد با مشارکت محدود نیروهای مسلح اشاره کرد و گفت: امسال نیروهای مسلح در سطح محدود و با رعایت پروتکل های بهداشتی در برنامه ها مشارکت می کنند که از جمله این برنامه غبار روبی گلزار شهدای خرمشهر است که پنجشنبه (31 اردیبهشت ماه سال جاری) با سخنرانی فرماندار شهرستان اجرا شود.

دبیر ستاد بزرگداشت آزادسازی خرمشهر، از رژه خودرویی نیروهای مسلح به عنوان دیگر برنامه یاد کرد و گفت: امسال به صورت نمادین خودروهای آذین بندی شده نیروهای مسلح از مقابل مسجد جامع رژه خودرویی خود را آغاز می کنند تا تداعی کننده لحظه آزادسازی خرمشهر باشد.

وی افزود: همچنین هماهنگ شده است که یک بالگرد مسیر حرکت خودروها و مسجد جامع خرمشهر را گل باران کند.

عریضاوی همچنین از برگزاری ویژه برنامه سوم خرداد از صداوسیما مرکز آبادان با حضور سرداران ملی و استانی خبر داد و اظهار کرد: صدا سیما مرکز آبادان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

50 برنامه به مناسبت سوم خرداد در خرمشهر اجرا می شود

50 برنامه به مناسبت سوم خرداد در خرمشهر اجرا می شود