مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 09:402021-05-18سياسي

نخستین کنفرانس بین المللی پژوهش های نشر افتتاح شد


مراسم افتتاحیه نخستین کنفرانس بین المللی پژوهش های نشر صبح امروز افتتاح شد و اختتامیه آن در ساعات عصرگاهی برگزار می شود.

- به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی، مراسم افتتاحیه نخستین کنفرانس بین المللی پژوهش های نشر با حضور معاون فرهنگی جهاددانشگاهی و جمعی از شخصیت های علمی و فرهنگی کشور به صورت حضوری و مجازی توسط سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی با همکاری دانشگاه علم و فرهنگ امروز سه شنبه 28 اردیبهشت ماه در سالن دفتر مرکزی جهاددانشگاهی برگزار شد.

عیسی علیزاده معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی و رییس شورای سیاستگذاری این همایش در ابتدای این برنامه، با ارائه توضیحاتی کوتاه در رابطه با موضوع نشر و جایگاه کتاب در حوزه معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی گفت: جهاد دانشگاهی در کنار فعالیت هایی که در حوزه های مختلف پژوهشی، آموزشی و اشتغال دارد یکی از مهم ترین فعالیت های آن حوزه فرهنگی است؛ زیرا حوزه فرهنگی دانشجو محور است و توجه ویژه ای به نیازسنجی دانشجویان و مسایل روز جامعه دارد.

وی با اشاره به اینکه پنج رویداد مهم در سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی با هدف ترویج کتاب و کتابخوانی صورت می گیرد، افزود: این رویدادها شامل جشنواره کتاب سال دانشجویی است که 29 دوره برگزار شده، جشنواره ملی پایان نامه سال، مسابقه ملی پایان نامه سه دقیقه ای و اولین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین کنفرانس بین المللی پژوهش های نشر افتتاح شد

نخستین کنفرانس بین المللی پژوهش های نشر افتتاح شد