مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 09:352021-05-18اقتصادي

آغاز به کار تلویزیون اینترنتی به چهار زبان


رییس مرکز ملی فرش ایران از آغاز به کار تلویزیون اینترنتی به چهار زبان خبر داد و گفت: باید از ظرفیت این رسانه و همچنین رسانه ملی و استانی در تبلیغات بین المللی و شناساندن هنر – صنعت فرش به جهانیان استفاده کنیم .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، فرحناز رافع امروز در نشست مشترک با مدیران اتحادیه ها ، انجمن ها و تشکل های فرش آذربایجان شرقی، بر تقویت زنجیره تأمین و ارزش و حمایت از توسعه صنایع جانبی فرش در کشور تأکید کرد .

وی با بیان اینکه کارگاههای صنایع جانبی صنعت فرش اعم از رنگرزی ، ریسندگی ، قالیشویی و سایر صنایع نیازمند حمایت های برنامه محور است، گفت: در برنامه هفتم تشکیل ستاد راهبری فرش با جدیت دنبال می شود.

رافع با تأکید بر تعامل و همراهی فعالین حوزه فرش استان از طریق انتقال پیشنهادات و مطالبات و همچنین درخواست های قابل حصول، ادامه داد: اهالی فرش در کنار مسئولان باید برای توسعه و رونق هنر – صنعت فرش با نگاهی آینده محور حرکت کنند تا زمینه ارتقای سطح تولیدات و دستیابی به بازارهای جهانی فراهم شود.

رییس مرکز ملی فرش ایران با اشاره مصوبه هیأت دولت مشروط به تصویب در مجلس شورای اسلامی، قانون واگذاری بازرسی از کارگاهها به سازمان صمت استان اجرایی خواهد شد و این امر به اتحادیه ها تفویض و از ظرفیت های تخصصی و فنی کارشناسان ات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار تلویزیون اینترنتی به چهار زبان

آغاز به کار تلویزیون اینترنتی به چهار زبان