مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 09:252021-05-18سياسي

تشریح برنامه های سوم خرداد و ترویج فرهنگ مقاومت در اصفهان


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: برنامه هایی به سبب ترویج فرهنگ مقاومت و بزرگداشت سوم خرداد و همچنین اعلام همبستگی با مردم فلسطین و افغانستان برگزار خواهد شد.

- با اشاره به برنامه های گرامیداشت یاد شهدای حوادث تروریستی فلسطین، غزه و افغانستان و همچنین گرامیداشت روز سوم خرداد و فتح خرمشهر اظهار داشت: این روزها شاهد جنایت صهیونیست های ملعون، قتل عام و به شهادت رساندن مردم مظلوم و بی پناه غزه و فلسطین هستیم.

وی افزود: مدعیان حقوق بشر هیچ واکنشی نسبت به این حوادث نشان ندادند و رژیم کودک کش صهیونیستی همچون سنوات گذشته وقتی قدرت مقابله با دفاع موشکی مردم مظلوم را ندارد دست به اقدامات تروریستی و ضد حقوق بشری می زند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان با اشاره به مقاومت و استقامت مردم مظلوم فلسطین، عنوان کرد: این مقاومت باعث به ثمر رسیدن بخش اعظمی از آرمان ها شده و مردم دنیا متوجه جنایات این رژیم شدند.

برگزاری اجتماع مردمی به شرط نظر ستاد کرونا وی ادامه داد: استیصال رژیم صهیونیستی با شکسته شدن گنبد آهنین و ایجاد ناامنی درون شهرهای مختلف مشخص و هویدا شده است.

احمدی با بیان اینکه مردم در شهر اصفهان هم مطابق جای جای ایران اسلامی واکنش های مختلفی را در فضای مجازی نشان دادند، تصریح کرد: شورای هما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح برنامه های سوم خرداد و ترویج فرهنگ مقاومت در اصفهان

تشریح برنامه های سوم خرداد و ترویج فرهنگ مقاومت در اصفهان