مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 09:202021-05-18بين الملل

کمک 100 هزار دلاری هلال احمر ایران به فلسطین/ ارسال 50 تُن دارو وتجهیزات پزشکی


رییس جمعیت هلال احمر از ارسال کمک نقدی یکصدهزار دلاری و محموله 50 تنی دارویی برای مردم فلسطین خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، کریم همتی، رییس جمعیت هلال احمر در شبکه خبر با اشاره به حملات رژیم صهیونیستی به مردم غزه، اظهار داشت: این حملات آسیب های زیادی به مراکز درمانی و مردم این مناطق زده است و توسط جمعیت هلال احمر فلسطین فراخوانی به مبلغ 7 میلیون دلار ارائه شد و همه کشورها اجماع داشتند که به مردم فلسطین کمک شود.

وی ادامه داد: ایران نیز بر اساس وظیفه ذاتی خود به فراخوان یادشده لبیک گفت و نسبت به ارسال کمک های نقدی و غیرنقدی اقدام خواهد کرد.

رییس جمعیت هلال احمر اظهار داشت: مبلغ یکصد هزار دلار فردا به حساب هلال احمر فلسطین واریز خواهیم کرد؛ضمن اینکه در روزهای آتی نیز یک محموله دارویی و تجهیزات پزشکی به وزن 50 تُن به کشور فلسطین ارسال خواهد شد که البته این با همکاری فدراسیون جهانی در کشور ثالثی قرار داده خواهد شد و از آنجا به این کشور انتقال داده خواهد شد.

همتی با اشاره به فراخوان ملی برای کمک به مردم فلسطین بیان داشت: شماره حساب جمعیت هلال احمر به شماره 6104337999999996 و شماره حساب 99999 بانک ملت و همه حساب های مردمی این جمعیت به مشاره 99999 آماده دریافت کمک های نقدی مردم هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 100 هزار دلاری هلال احمر ایران به فلسطین/ ارسال 50 تُن دارو وتجهیزات پزشکی

کمک 100 هزار دلاری هلال احمر ایران به فلسطین/ ارسال 50 تُن دارو وتجهیزات پزشکی