مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 09:152021-05-18اقتصادي

تشریح آخرین وضعیت رعایت شیوه نامه های بهداشتی/ رعایت پروتکل ها به 65 درصد رسید


معاون وزیر کشور آخرین وضعیت رعایت شیوه نامه های بهداشتی و استانهای برتر و ضعیف در این خصوص، در دو بازه زمانی 15 تا 22 و همچنین اول تا 22 اردیبهشت ماه را تشریح و معرفی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبا بیان این موضوع که رعایت پروتکل های بهداشتی در بازه زمانی 15 تا 22 اردیبهشت ماه، در سطح 2 استان سیستان و بلوچستان و آذربایجان غربی، بین 42 تا 49 درصد بوده است؛ تشریح کرد: استان سیستان و بلوچستان با رعایت 42 درصد پروتکل های بهداشتی در اماکن عمومی به عنوان آخرین و استان زنجان با 82 درصد، در صدر استان ها قرار دارد.

وی همچنین در خصوص وضعیت رعایت پروتکل ها در سایر استان های کشور گفت: رعایت پروتکل های بهداشتی در بازه زمانی 15 تا 22 اردیبهشت ماه، در 16 استان آذربایجان شرقی- ایلام- البرز- بوشهر- خراسان شمالی- خراسان رضوی- خوزستان – چهارمحال و بختیاری- کردستان- کهگیلویه و بویراحمد- گیلان- گلستان- لرستان- همدان- هرمزگان و مازندران، بین 50 تا 63 درصد بوده است.

دین پرست همچنین در خصوص رعایت پروتکل های بهداشتی در بازه زمانی 15 تا 22 اردیبهشت ماه، در 8 استان اصفهان- تهران - خراسان جنوبی- فارس- قم-کرمانشاه- کرمان و مرکزی، هم گفت: میانگین رعایت پروتکل های بهداشتی در این استان ها بین 64 تا 72 درصد بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح آخرین وضعیت رعایت شیوه نامه های بهداشتی/ رعایت پروتکل ها به 65 درصد رسید

تشریح آخرین وضعیت رعایت شیوه نامه های بهداشتی/ رعایت پروتکل ها به 65 درصد رسید