مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 09:052021-05-18اقتصادي

ابلاغ نحوه دریافت و هزینه کرد 4 درصد از شهریه مدارس و مراکز غیردولتی


سازمان مدارس  و مراکز غیر دولتی و توسعه مشارکت های مردمی آموزش و پرورش «اصلاحیه دستورالعمل نحوه دریافت و هزینه کرد 4 درصد از شهریه دریافتی، - سازمان مدارس  و مراکز غیر دولتی و توسعه مشارکت های مردمی آموزش و پرورش اصلاحیه دستورالعمل نحوه دریافت و هزینه کرد 4 درصد از شهریه دریافتی، مراکز آموزشی وپرورشی غیردولتی را به اداره کل آموزش و پرورش استان ها ابلاغ کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بر اساس مصوبه قطعی و لازم الاجرای نود و چهارمین جلسه شورای سیاستگذاری، برنامه ریزی و نظارت مرکزی، سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی، اصلاحیه دستورالعمل نحوه دریافت و هزینه کرد 4درصد از شهریه دریافتی، مراکز آموزشی وپرورشی غیردولتی ، را جهت اطلاع و اقدام به ادارات کل آموزش و پرورش استان ها ارسال کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، بر اساس این اصلاحیه؛ به کار گیری مشاور برای دانش آموزان دارای اختلال یادگیری، جسمانی و .

، برگزاری دوره های تخصصی علمی، فرهنگی، بهداشتی برای اولیاء و دانش آموزان، برگزاری اردوی علمی و فرهنگی، کلاس های اعتقادی و تقویت بنیه علمی به صورت رایگان برای دانش آموزان، تجهیز چند کلاس به ابزار آموزش های الکترونیکی، تجهیز آزمایشگاه، کتابخانه و سالن مطالعه و تهیه لوازم ورزشی از م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابلاغ نحوه دریافت و هزینه کرد 4 درصد از شهریه مدارس و مراکز غیردولتی

ابلاغ نحوه دریافت و هزینه کرد 4 درصد از شهریه مدارس و مراکز غیردولتی