مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 09:002021-05-18بين الملل

آناتولی: نتانیاهو از بایدن 3 روز برای پایان جنگ غزه مهلت خواسته است


خبرگزاری آناتولی ترکیه از منابع آگاه نقل کرد که نخست وزیر رژیم صهیونیستی به واشنگن اعلام کرده طی سه روز تجاوزات خود به غزه را متوقف می کند.

- خبرگزاری آناتولی ترکیه از منابع آگاه نقل کرد که نخست وزیر رژیم صهیونیستی به واشنگن اعلام کرده طی سه روز تجاوزات خود به غزه را متوقف می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آناتولی به نقل از این منابع نوشت که بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی به واشنگتن اعلام کرده که به وی مهلت دو تا سه روزه بدهد تا حملات به نوار غزه را متوقف کند.

آناتولی نوشت که منابع غربی این تصمیم نتانیاهو را به اطلاع این خبرگزاری رسانده اند، اما این منابع را مشخص نکرد.

در گزارش ها اعلام شده است که آمریکا و کشورهای اروپایی و عربی به صورت جمعی و جداگانه در تلاش هستند تا به ساختار و چارچوبی برای آتش بس میان اشغالگر و مقاومت فلسطین در غزه دست یابند.

منابع غربی که نخواستند نامشان فاش شود، تصریح کردند که آمریکایی ها روزهای یکشنبه و دوشنبه از نتانیاهو خواستند که به تجاوز خود به غزه پایان دهد، اما او پاسخ داد که به دو الی سه روز زمان نیاز دارد تا ارتش اسراییل حمله به مواضع در نوار غزه را تکمیل کند.

این منابع نتوانستند تاکید کنند که آیا این امر بدین معنا است که تجاوزات اسراییل به غزه در روز چهارشنبه یا پنجشنبه متوقف می شود یا خی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آناتولی: نتانیاهو از بایدن 3 روز برای پایان جنگ غزه مهلت خواسته است

آناتولی: نتانیاهو از بایدن 3 روز برای پایان جنگ غزه مهلت خواسته است