مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 08:552021-05-18اقتصادي

استانداردسازی یک هزار و 65 باسکول در زنجان


سرپرست اداره کل استاندارد استان زنجان، از علامت گذاری یک هزار و 65 ترازو و باسکول در استان خبر داد.

- سیروس صارمی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: با هدف شناسایی و علامت گذاری ترازوها و باسکول های قانونی، تعداد یک هزار و 65 ترازو و باسکول در استان علامت گذاری شد.

صارمی با اعلام اینکه این طرح در سه حوزه، ترازوهای تولید داخل دارای پروانه کاربرد علامت استاندارد، ترازوهای وارداتی از مبادی قانونی و همچنین ترازوهای مورد استفاده صنوف، که مورد آزمون دوره ای قرار گرفته است و صحت عملکرد آنها تایید و دارای برچسب صحت عملکرد هستند، انجام می گیرد، افزود: هدف از اجرای این طرح شناسایی و علامت گذاری ترازوها و باسکول های قانونی، از ترازوها و باسکول های غیر قانونی و قاچاق است.

وی با اشاره به اینکه پلمب این علامت ها، به کد 10 رقمی مجهز است که امکان ردیابی ترازو را امکان پذیر می کند، گفت: اجرای این طرح تا علامت گذاری همه وسایل توزین قانونی موجود در سطح استان ادامه خواهد داشت.

سرپرست اداره کل استاندارد استان زنجان با بیان اینکه در مدت زمان اعلام شده 2 هزار و 551 مورد بازرسی آزمون ادواری صحت عملکرد نازل های عرضه سوخت مایع در سطح استان انجام شده است، گفت: آزمون نازل های جایگاه های سوخت مایع استان، با هدف نظارت و کنترل هر چه بهتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استانداردسازی یک هزار و 65 باسکول در زنجان

استانداردسازی یک هزار و 65 باسکول در زنجان