مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 08:552021-05-18سياسي

حقوق و دستمزد مردم به ریال است اما هزینه ها به دلار


نماینده شاهین دژ و تکاب در مجلس گفت: خصولتی سازی و تضاد منافع، اقتصاد کشور را به ورطه نابودی برده است؛ مسئولان نباید در هیئت مدیره شرکت ها و مسئولیت های دیگری حضور داشته و مستقیم و غیر مستقیم ارتزاق داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از خانه ملت، حسن همتی در نطق میان دستور خود در نشست علنی روز سه شنبه (28 اردیبهشت ماه) مجلس، با سلام و صلوات و تحیت الهی به روح پرفتوح شهدا و آرزوی سلامتی و طول با برکت و با عزت برای رهبر انقلاب حضرت امام خامنه ای، گفت: از مردم شریف، انقلاب، محروم و زحمتکش شهرستان های شاهین دژ بخش تخت سلیمان و کشاورز و روستاهای تابعه که به این حقیر اعتماد کردند، تقدیر و تشکر می کنم؛ مردم مطمئن باشند تا آخرین لحظه پیگیر حقوق و مطالبات به حق و قانونی آنهاخواهم بود.

نماینده شاهین دژ و تکاب در مجلس ادامه داد: ضمن محکوم کردن جنایات رژیم کودک صهیونیستی حمایت قاطع خود را  از مظلومان فلسطین و مقاومت اعلام می کنم.

از نیروهای مسلح و انتظامی به ویژه سپاه پاسداران بخاطر این که در کنار ماموریت های ذاتی خود، همیشه در صف اول کمک به مردم در حوادث سیل، زلزله، مبارزه با کرونا و همچنین حمایت از محرومان قرار دارند، تشکر و قدردانی می کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حقوق و دستمزد مردم به ریال است اما هزینه ها به دلار

حقوق و دستمزد مردم به ریال است اما هزینه ها به دلار