مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 08:502021-05-18سياسي

آماده کمک به حل چالش تنش آب در فارس هستیم


رییس سازمان بسیج سازندگی استان فارس اعلام کرد که این سازمان برای کمک به حل چالش تنش آبی در استان با همکاری سایر دستگاه های ذیربط، است.

- ایسنا/فارس رییس سازمان بسیج سازندگی استان فارس اعلام کرد که این سازمان برای کمک به حل چالش تنش آبی در استان با همکاری سایر دستگاه های ذیربط، است.

سرهنگ پاسدار اسماعیل قزل سفلی سه شنبه 28 اردیبهشت در جلسه مبادله تفاهمنامه بین سازمان بسیج سازندگی و شرکت آبفای فارس، گفت: بسیج سازندگی با استفاده از ظرفیت تخصصی گروه های جهادی در حوزه آبرسانی در راستای کمک به کاهش و حل چالش ها و تنش های آبی مناطق کم برخوردار و روستایی با توجه به وضعیت کم آبی در کنار آبفای فارس قرار دارد.

قزل سفلی خاطرنشان کرد که بسیج سازندگی فارس تلاش می کند که با هم افزایی همه ظرفیت های دولتی و غیر دولتی به ویژه بهره گیری از ظرفیت مجمع خیرین آب رسان به کمک مردم در مناطق کم برخوردار در استان فارس خواهد شتافت.

برپایه این گزارش، در این تفاهمنامه که به امضای اسماعیل قزل سفلی، رییس سازمان بسیج سازندگی استان فارس و علی بوستانی رییس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان فارس رسید، تامین آب شرب از طریق ارتقا کیفی شبکه آبرسانی ثابت و سیار در مناطق محروم، کم برخوردار و روستایی استان فارس با مشارکت طرفین، خیرین و توان تخصصی گرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده کمک به حل چالش تنش آب در فارس هستیم

آماده کمک به حل چالش تنش آب در فارس هستیم