مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 08:502021-05-18سياسي

روابط عمومی الکترونیک، نیاز جامعه امروز


علم روز، مطالعه و تسلط به موضوعات اجتماعی از مهمترین نیازهای مسؤل روابط عمومی هست چرا که این فرد در ویترین یک سازمان و اداره منصوب شده است.

- ایسنا/همدان علم روز، مطالعه و تسلط به موضوعات اجتماعی از مهمترین نیازهای مسؤل روابط عمومی هست چرا که این فرد در ویترین یک سازمان و اداره منصوب شده است.

مسؤل روابط عمومی، به مثابهِ پُلی است میان یک سازمان با مخاطبان چرا که می تواند با تجزیه و تحلیل اطلاعات، نظرات و اهداف مدیریت مؤسسه را به مخاطبان انتقال دهد و از 27 اردیبهشت تا 2 خرداد به عنوان هفته روابط عمومی نامگذاری شده و این هفته فرصتی است تا وظایف، نظرات و مشکلات مسؤلان روابط عمومی ادارات و مؤسسات دولتی و خصوصی مطرح شود.

رییس اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان همدان در گفت وگو با ایسنا، اظهارکرد: روابط عمومی فقط یک شغل اداری نیست بلکه حرفه ای آمیخته با هنر، خلاقیت و پویایی است که انجام آن به زمان خاصی محدود نمی شود و فعالان این حوزه به صورت شبانه روزی با کار خود در ارتباط هستند.

محمد سهرابی تسهیل در ارتباطات درون سازمانی و برون سازمانی و اطلاع رسانی از برنامه ها و فعالیت های مجموعه را جزو رسالت اصلی حوزه روابط عمومی دانست و خاطرنشان کرد: واحد روابط عمومی را ویترین هر اداره و سازمانی برشمرد که فرد مسؤل آن واحد به لحاظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روابط عمومی الکترونیک، نیاز جامعه امروز

روابط عمومی الکترونیک، نیاز جامعه امروز