مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 08:502021-05-18سياسي

11 اثر دیگر در خرمشهر به فهرست آثار ملی دفاع مقدس افزوده می شود


رییس اداره میراث فرهنگی خرمشهر، از انجام مرحله استانی ثبت ملی شدن 11 اثر در این شهرستان به عنوان «آثار ملی دفاع مقدس» خبر داد.

- خرمشهر- رییس اداره میراث فرهنگی خرمشهر، از انجام مرحله استانی ثبت ملی شدن 11 اثر در این شهرستان به عنوان آثار ملی دفاع مقدس خبر داد.

سجاد پاک گوهر در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: دیروز جلسه ای با حضور مدیران کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و میراث فرهنگی خوزستان، فرمانده پادگان دژ و فرماندار خرمشهر و دیگر نهادها مربوط در اداره کل میراث فرهنگی خوزستان برگزار شد که در آن 11 پرونده ای که بخشی از تاریخ دفاع مقدس در آن رخ داده است، بررسی و ثبت ملی شدن هر 11 مورد تأیید قرار گرفت.

وی ادامه داد: قرار است در جلسه ای که در کشور برگزار می شود نیز در مرحله کشوری و نهایی ثبت ملی شدن این 11 پرونده بررسی و در صورت تأیید، کد اختصاص به آنها داده شود.

رییس اداره میراث فرهنگی خرمشهر، به معرفی این آثار پرداخت و گفت: پادگان دژ، مسجد سید الشهدا، مدرسه دریابد رسایی، مدرسه ولی عصر (عج)، کتابخانه مرکزی خرمشهر، مسجد انگالی ها، انبار قدیم گمرک، میدان مقاومت، اولین خاک ریز دفاع مقدس، درب مسجد صاحب الزمان و درب مسجد جامع 11 موردی بودند که در مرحله استانی، ثبت ملی شدنشان تأیید شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

11 اثر دیگر در خرمشهر به فهرست آثار ملی دفاع مقدس افزوده می شود

11 اثر دیگر در خرمشهر به فهرست آثار ملی دفاع مقدس افزوده می شود