مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 08:502021-05-18پزشكي

وعده واکسیناسیون همه دانشجویان و چند نکته


در خبر یادشده، معاون وزیر بهداشت در ابتدای سخناش از واکسیناسیون دانشجویان زیرمجموعه هر دو وزارتخانه بهداشت و علوم سخن می گوید اما در ادامه، بر عزم وزارت بهداشت و وضعیت دانشجویان پزشکی متمرکز است و صحبت هایش درباره واکسیناسیون همه دانشجویان در همان دو خط نخست محدود می ماند؛ بنابراین اشاره دقیق، صریح و همراه با جزییاتی در این باره وجود ندارد.

حال پرسش نخست اینجاست که آیا این برنامه، متعلق به وزارت بهداشت به عنوان وزارتخانه متولی بهداشت در کشور است یا آن بخش از وزارتخانه که در حوزه آموزش پزشکی فعالیت دارد؟ به عبارت دیگر آیا وزارت علوم هم - گرچه وزیر علوم نیز اخیرا خواستار در اولویت قراردادن دانشجویان برای دریافت واکسن بوده - در این پروژه همراه است یا خیر؟ همچنین تکلیف دانشگاه های آزاد و غیرانتفاعی و .

در این میان چیست؟ بنابراین به نظر می رسد باید در این زمینه با شفافیت و صراحت بیشتری خبررسانی شود تا همه دانشجویان تکلیف خود را بدانند.

دوم: موسسه پژوهش و برنامه ریزی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، جمعیت دانشجویی کشور را در سال تحصیلی 98-1397 در موسسات آموزش عالی کشور، سه میلیون و 373 هزار و 388 نفر اعلام کرده است (منتشر شده در ایرنا / 2 آبان 1399).


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وعده واکسیناسیون همه دانشجویان و چند نکته

وعده واکسیناسیون همه دانشجویان و چند نکته