مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 08:452021-05-18سياسي

امنیت انتخابات خط قرمز پلیس سیستان و بلوچستان


فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان امنیت انتخابات را خط قرمز پلیس استان دانست و بر لزوم آموزش مأموران تأمین کننده امنیت انتخابات تأکید کرد.

- سردار احمد طاهری امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد:  با بیان اینکه انتخابات جلوه ای از ارادت ملت مسلمان ایران به آرمانهای حضرت امام خمینی (ره) وشهیدان انقلات اسلامی است، امنیت انتخابات را خط قرمز نیروی انتظامی دانست.

وی افزود :انتخابات آبرو و حیثیت مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی است و آنچه برای ما مهم است تامین امنیت اتتخابات و زمینه سازی حضور حداکثری مردم می باشد.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: کارکنان انتظامی با نصب العین قرار دادن رهنمودهای مقام معظم رهبری(مد ظلله) بایستی با عدم دخالت در تبلیغات انتخابات و جانب داری از کاندیدای خاص از ایجاد شائبه جلوگیری کنند.

سردار طاهری افزود :تمام توانمان را به کار می گیریم تا بتوانیم انتخابات را در سطح استان به بهترین شکل ممکن برگزار کنیم زیرا بر این باوریم که تامین امنیت انتخابات، شور و شکوه حضور و اتحاد مردم را در صحنه های مختلف سیاسی کشور به رخ جهانیان می کشد.

     وی خاطر نشان کرد: در همین راستا و با توجه به اهمیت موضوع، تمامی فرماندهان انتظامی استان می بایست بحث توجیبه و آموزش کارکنان تأمین کنند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امنیت انتخابات خط قرمز پلیس سیستان و بلوچستان

امنیت انتخابات خط قرمز پلیس سیستان و بلوچستان