مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 08:202021-05-18بين الملل

محموله دارویی و تجهیزات پزشکی هلال احمر ایران به غزه ارسال می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمدحسن قوسیان مقدم درباره بحران جدید در غزه، گفت: از ابتدای بحران جدید در سرزمین های اشغالی و در غزه، - دبیرکل جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: از محل کمک های مردمی که برای مردم غزه جمع آوری شده است، کمک هایی در مرحله اول تا سقف 100 هزار دلار، اختصاص داده می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمدحسن قوسیان مقدم درباره بحران جدید در غزه، گفت: از ابتدای بحران جدید در سرزمین های اشغالی و در غزه، جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران پیرامون دفاع از غیرنظامیان، فعالیت های خود را آغاز کرده است.

وی افزود: در جلسه روز گذشته هیات حاکمه فدراسیون بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر که جمعیت های ملی کشور های مختلف حضور داشتند، موضوع غزه مطرح شد و جمعیت هلال احمر فلسطین استمداد بین المللی را در سایت فدراسیون اعلام و درخواست کمک کرد.

دبیرکل جمعیت هلال احمر با بیان اینکه جمعیت های ملی در سراسر دنیا با هم مراودات و ارتباطاتی دارند و وقتی که یکی از جمعیت های ملی از لحاظ حوادث طبیعی آسیب می بیند یا در معرض مخاصمات ملی و بین المللی قرار می گیرد مابقی جمعیت ها در حد توان خود کمک می کنند، تصریح کرد: با توجه به وضعیت حال حاضر غزه، تعداد زیادی از مردم بر اثر عملیات نظامی رژیم صهیونیستی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محموله دارویی و تجهیزات پزشکی هلال احمر ایران به غزه ارسال می شود

محموله دارویی و تجهیزات پزشکی هلال احمر ایران به غزه ارسال می شود