مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 08:152021-05-18دانش

مدیرعامل بهشت زهرا: 40 درصد فوتی های کرونا در تهران هستند


مدیرعامل بهشت زهرا (س) گفت: به طور متوسط در تهران 170 نفر در روز متوفیان کرونایی هستند و 40 درصد فوتی های کشور از کرونا در تهران اتفاق می افتد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا از مرکز خبر شورای عالی انقلاب فرهنگی، سعید خال در دیدار با سعید رضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، اظهار داشت: با شیوع بیماری کرونا در اول اسفند 1398 همه بخش ها دچار تحیر شده بودند و در تمام دنیا آمادگی برای مواجهه با این ویروس وجود نداشت.

وی ادامه داد: ضمن این که پایان این بحران نیز نامعلوم بوده و هست و نمی توان پایانی برای آن در نظر گرفت و این شرایط را وخیم تر می کند.

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) با تشریح فعالیت خستگی ناپذیر 2 هزار و 200 نفر کارکنان زحمت کش این سازمان، گفت: در امور متوفیان 24 فرآیند اعم از تغسیل، تکفین، تدفین و مراسم و.

و.

انجام می شود که همکاران سازمان بی وقفه در این حوز مشغول کار هستند و 150 نفر از آنها دچار بیماری کرونا شدند ولی سلامت خود را به دست آوردند.

خال افزود: در این دوران چندین بار تست های لازم از کارمندان گرفته شد و امیدواریم بتوانیم حافظ سلامتی شان باشیم.

وی همچنین اظهار داشت: روزانه به طور متوسط 200 نفر فوتی در بهشت زهرا (س) پذیرش می شد که با شیوع کرونا برخی روزها به 400 نفر رسید؛ به طور متوسط 170 نفر در روز متوفیان کرونایی داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرعامل بهشت زهرا: 40 درصد فوتی های کرونا در تهران هستند

مدیرعامل بهشت زهرا: 40 درصد فوتی های کرونا در تهران هستند