مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 08:152021-05-18پزشكي

تلاش دانشگاه ها برای حفظ کیفیت آموزش در شرایط کرونایی قابل تقدیر است


جانشین معاون آموزشی وزیر بهداشت گفت: علیرغم حاکم بودن شرایط سخت در کشور از جمله تحریم ها و کرونا، تلاش همه در سطح دانشگاه ها برای تداوم و حفظ کیفیت آموزش جای تقدیر دارد، - ایسنا/آذربایجان شرقی جانشین معاون آموزشی وزیر بهداشت گفت: علیرغم حاکم بودن شرایط سخت در کشور از جمله تحریم ها و کرونا، تلاش همه در سطح دانشگاه ها برای تداوم و حفظ کیفیت آموزش جای تقدیر دارد، دانشگاه علوم پزشکی تبریز نیز یکی از این دانشگاه هاست.

غلامرضا اصغری در هفتمین جشنواره آموزشی شهید مطهری در دانشگاه علوم پزشکی تبریز، ضمن گرامیداشت یاد شهید مطهری، گفت: این شهید بزرگوار همواره تفکر صحیح دینی را ترویج کردند و به دلیل این نوع نگاه درست دین و اعتقادات شهید شدند.

وی با بیان این که دانشگاه علوم پزشکی تبریز جزو دانشگاه های برتر کشور است، ادامه داد: از همه کسانی که در این دانشگاه سعی کردند، تا دانشگاه علوم پزشکی تبریز همواره جزو دانشگاه های رتبه ی یک تا سوم کشوری باشد، تقدیر می کنیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز نیز در این مراسم با بیان این که از کسانی که دانشگاه را سربلند نگه می دارند، قدر دانی می کنم، تاکید کرد: آموزش، کاری ارزشمند است، هیچ تغییری در جهان از جمله بالا رفتن دلار، انتخابات و قرارداد وین نمی تواند عهد پیشین ما، یعنی پایبندی به هویت دانش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش دانشگاه ها برای حفظ کیفیت آموزش در شرایط کرونایی قابل تقدیر است

تلاش دانشگاه ها برای حفظ کیفیت آموزش در شرایط کرونایی قابل تقدیر است