مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 07:352021-05-18بين الملل

جزییات ابتکارعمل مصر برای آتش بس در غزه


مدیر مرکز مطالعات استراتژیک مصر جزییات ابتکارعمل کشورش با همکاری آمریکا و برخی کشورهای دیگر برای برقراری آتش بس میان رژیم صهیونیستی و فلسطین را فاش کرد.

- مدیر مرکز مطالعات استراتژیک مصر جزییات ابتکارعمل کشورش با همکاری آمریکا و برخی کشورهای دیگر برای برقراری آتش بس میان رژیم صهیونیستی و فلسطین را فاش کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه اسکای نیوز عربی، خالد عکاشه، مدیر مرکز اندیشه و مطالعات استراتژیک مصر در سخنانی درباره جزییات میانجیگری مصر و آمریکا برای برقراری آتش بس میان فلسطین و رژیم صهیونیستی، اظهار کرد: بندهای ابتکارعمل مصر در وهله اول بر آتش بس از سوی دو طرف و سپس کاهش شدت درگیری های نظامی در تمامی سطوح و در نهایت توقف تمامی اشکال خشونت در شهر قدس خلاصه می شود.

وی افزود: مصر این چشم انداز را دارد که موفقیت آمیز بودن این چند هدف؛ راه را برای صحبت درباره آتش بس بلند مدت و مطرح شدن راه حل سیاسی در مذاکرات هموار می کند.

این کارشناس مصری ادامه داد: این ابتکارعمل از حمایت بین المللی شامل مصر، اردن، فرانسه و آلمان برخوردار است و چهار نشست طی سال گذشته میلادی در پایتخت این کشورها با هدف پیش برد سیاسی این پرونده برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات ابتکارعمل مصر برای آتش بس در غزه

جزییات ابتکارعمل مصر برای آتش بس در غزه