مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 07:302021-05-18سياسي

قدردانی 180 نماینده مجلس از وزیر صمت برای آبرسانی به چند استان


180 نماینده مجلس در نامه از وزیر صنعت، معدن و تجارت جهت اجرای طرح ملی انتقال آب از دریای عمان و خلیج فارس قدردانی کردند.

- 180 نماینده مجلس در نامه از وزیر صنعت، معدن و تجارت جهت اجرای طرح ملی انتقال آب از دریای عمان و خلیج فارس قدردانی کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید محسن دهنوی در جلسه علنی امروز(سه شنبه) مجلس شورای اسلامی نامه قدردانی 180 نماینده از وزیر صنعت، معدن و تجارت جهت آب رسانی به چند نقطه کشور را به شرح زیر قرائت کرد: جناب آقای رزم حسینی! سلام علیکم احتراماً نمایندگان مجلس شورای اسلامی از حمایت، همکاری و تلاش جنابعالی و همکارانتان در راستای اجرای طرح ملی انتقال آب خلیج فارس و دریای عمان به استان های خراسان شمالی، جنوبی، رضوی و اصفهان و همچنین از دریای عمان به استان سیستان و بلوچستان و جنوب استان کرمان و فارس که گامی بلند و موثر در رشد و بالندگی صنعت و صنایع معدنی کمتر توسعه یافته و کم آب کشور بوده است قدردانی می کنند.

این اقدام نشان از تکیه بر توان داخل و خودباوری دارد لذا از شما قدردانی کرده و از خداوند متعال سلامتی و استمرار توفیق ایشان را در خدمت گزاری به نظام اسلامی و ملت شریف ایران خواستاریم.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدردانی 180 نماینده مجلس از وزیر صمت برای آبرسانی به چند استان

قدردانی 180 نماینده مجلس از وزیر صمت برای آبرسانی به چند استان