مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 07:252021-05-18اقتصادي

اجرای فیبرنوری خانگی در شهرستان های کهگیلویه و بویراحمد/ طلب 19 میلیاردی مخابرات


مدیرعامل شرکت مخابرات کهگیلویه و بویراحمد گفت: این شرکت از مردم و ادارات و سازمان های مختلف 19 میلیارد و 500 میلیون تومان طلب دارد که در صورت پرداخت این میزان طلب شرکت تحول بزرگی در عرصه مخابرات و زیرساخت های استان رقم می خورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، سید محمدهادی امیری با اشاره به اینکه مخابرات در سال گذشته خدمات خوبی به مردم کهگیلویه و بویراحمد ارائه کرده، گفت: این استان نیازمند زیرساخت قوی است  تمام تلاش خود را برای ایجاد زیرساخت قوی در استان بکار گرفته ایم.

سرپرست  مخابرات منطقه کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: فیبر نوری مسیر “باشت- چرام – روستای اسپر” به طول 119 کیلومتر اجرا شده است این مسیر علاوه بر این شهرستان های کهگیلویه و گچساران و روستاهای اطراف این شهرستان ها را در این مسیر پوشش می دهد.

در شهرهای قلعه رییسی و دیشموک و منطقه دشمن زیادی که همیشه از کیفیت ارتباطی خوبی برخوردار نبوده اند و مرتب با اختلال و مشکل مواجه بودند مسیر جدید فیبر نوری ایجاد کرده ایم که هم اکنون زیر بار است که ان شا الله مسیر دومی نیز برای این مناطق طراحی کرده ایم که زمان قطع فیبر نوری مشکلی نداشته باشند.

امیری تصریح کرد: در آینده نزدیک میسر فیبر نوری رادیویی قلعه رییسی و دیشموک از طریق ایستگاه کوه سیاه نصب و راه اندازی خواهد شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای فیبرنوری خانگی در شهرستان های کهگیلویه و بویراحمد/ طلب 19 میلیاردی مخابرات

اجرای فیبرنوری خانگی در شهرستان های کهگیلویه و بویراحمد/ طلب 19 میلیاردی مخابرات