مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 07:102021-05-18سياسي

برگزاری مراسم عزاداری به مناسبت سالروز تخریب قبور ائمه بقیع


مسئول واحد مراسم و محافل آستان مقدس بانوی کرامت از برگزاری مراسم عزاداری به مناسبت سالروز تخریب قبور ائمه بقیع با سخنرانی رفیعی و مداحی بنی فاطمی در حرم مطهر خبرداد.

- ایسنا/قم مسئول واحد مراسم و محافل آستان مقدس بانوی کرامت از برگزاری مراسم عزاداری به مناسبت سالروز تخریب قبور ائمه بقیع با سخنرانی رفیعی و مداحی بنی فاطمی در حرم مطهر خبرداد.

حسن فرقانی طی گفت وگویی با اشاره به فرا رسیدن سالروز تخریب قبور ائمه بقیع اظهارکرد: به این مناسبت، چهارشنبه شب هفته جاری مراسم عزاداری با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین ناصر رفیعی و مداحی سید محسن بنی فاطمی در حرم مطهر برگزار می شود.

وی اضافه کرد: پنج شنبه ظهر بعد از نماز جماعت ظهر و عصر اسماعیل پور و قبل از اذان مغرب در محفل قرآنی حرم مهدی حیدرزاده برای زائران حرم مداحی خواهد کرد.

مسئول واحد مراسم و محافل آستان مقدس بانوی کرامت ادامه داد: پنج شنبه شب دعای کمیل با نوای علی مالکی نژاد و دعای جوشن کبیر با نوای حجت الاسلام والمسلمین شهیدی قرائت و همچنین مراسم قرائت دعای ندبه صبح جمعه ساعت 5:30 با سخنرانی و مداحی حجت الاسلام روح الله بخشی در حرم مطهر برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط کرونایی، صوت این برنامه ها در صحن ها پخش می شود و برنامه به صورت زنده در صفحات اختصاصی آستان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مراسم عزاداری به مناسبت سالروز تخریب قبور ائمه بقیع

برگزاری مراسم عزاداری به مناسبت سالروز تخریب قبور ائمه بقیع