مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 07:102021-05-18بين الملل

وزرای خارجه اتحادیه اروپا نشستی مجازی برای بحث بر سر وضعیت فلسطین برگزار می کنند


وزرای امور خارجه کشورهای عضو اتحادیه اروپا قرار است امروز سه شنبه یک نشست فوق العاده به شکل ویدیوکنفرانس با هدف بحث بر سر تشدید درگیری رژیم صهیونیستی و فلسطین که وارد دومین هفته خود شده، - وزرای امور خارجه کشورهای عضو اتحادیه اروپا قرار است امروز سه شنبه یک نشست فوق العاده به شکل ویدیوکنفرانس با هدف بحث بر سر تشدید درگیری رژیم صهیونیستی و فلسطین که وارد دومین هفته خود شده، برگزار کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، قرار است این وزرا به هماهنگ سازی و بحث بر سر اقداماتی که این بلوک میتواند با هدف کمک به پایان خشونتها اتخاذ کند، بپردازند.

همچنین اسون کوپمانز، نماینده ویژه اتحادیه اروپا در فرآیند صلح خاورمیانه و جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی این اتحادیه نیز قرار است در این نشست غیررسمی حضور یابند.

این مذاکرات در پی یک کنفرانس اینترنتی میانجیگران کمیته چهارجانبه صلح خاورمیانه شامل روسیه، آمریکا، اتحادیه اروپا و سازمان ملل در روز یکشنبه برگزار خواهد شد.

بر اساس گزارش اسپوتنیک همچنین سرویس اقدام خارجی اروپا به این خبرگزاری گفت، نمایندگان اعضای کمیته چهارجانبه صلح خاورمیانه توافق کرده اند تا به هماهنگی نزدیک با هدف یافتن راه حلی برای روند فعلی تشدید درگیری بین رژیم صهیونیستی و فلسطین ادامه دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزرای خارجه اتحادیه اروپا نشستی مجازی برای بحث بر سر وضعیت فلسطین برگزار می کنند

وزرای خارجه اتحادیه اروپا نشستی مجازی برای بحث بر سر وضعیت فلسطین برگزار می کنند